این کدوماش قشنگن؟
پوشک
نینی
نوزاد

تصویر
۱۱ پاسخ

این دستبندا کدوماش؟

تصویر

همشون قشنگن ودلربا
اگه طلا باشه وبخوام انتخاب کنم اونی رو انتخاب میکنم که به جایی گیرنکنه تاهمیشه دستم باشه.
طلا هم نباشه همشونو🤭🤭🤣🤣

با چه فیلتر شکنی میری اینستا

انگشتر پاپیون و پروانه
دستبند هم هرینگتون و مرواریدی کناری

وای ردیف اول

دستبند قلبی ساده تره

ردیف او از سمت چپ یکی مونده به آخر

اینا عشقم همشون گیر می کنند

انگشتر اولی همون که کنار قلبیه هست
دستبندها اونی که تمام مرواریده و بغل دستیش

چه انتخاب سختی!!!! من عاشق نگین‌دارم حلقه خودمم همونجوره ولی چون شاخ گوزنی واسم جدید بود فعلا همون شاخ گوزنی🥲

همش 😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان همه ی زندگیم 🍒 مامان همه ی زندگیم 🍒 ۴ سالگی
مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی