۴ پاسخ

اینجا هم باده.پیاده نه نمیرم با ماشین چرا

خیلی هوا الودس من هربار رفتم گلودرد گرفتم

اینجا هم باده- اهواز
سعی میکنم اگه ضروری نباشه نمیرم

نه نمیرم

سوال های مرتبط