سخت نگیر عزیزم
بلاخره شرایط برای هممون سخت شده با این گرونی
کاش بجای قنداق براش اغوشی میگرفتی چون توهم مث من تابستون زایمان میکنی قنداق بدردت نمیخوره
عالیه
نه بابا ایشالله دنیاکه اومدایناکوچیک میشن دوباره میخری براش بعضیاچیزای اضافی زیادمیخرن
منم لباس ۰ و ۱ زیاد نگرفتم گفتم اول بچه بیاد ببینم سایزش چجوریه بعد بیشتر بگیرم
منم لباس زیاد نگرفتم به دنیا بیاد میرم اندازش میگیرم لازم نیست که همه رو با هم گرفت بعدا هم اندازش نشه
من فقد چند دست سایز 1گرفتم تمام 🥴
مبازکش باشه عزیزم
اصلش همینایت با شیر دوش دستی بگیر و شیشه و پستونک
من که چیزای ضروری خریدم چیزالکی نخریدم فقط لوازم بهداشتی اگ نخریدی بخربراش
ن برا مدت اول بسه ...لباس زود کوچیک میشه
چیاش کمه فداتشم؟
بهداشتیم بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.