دختر منم همین بود روزی ۴ بار 😐
یکی از دوستان تو گهواره گفتن قطره پدی لاکت بدم
از موقعی که پدی لاکت میدم از روزی ۴ بار شده ۲ بار
حالا امروز وقت دکتر داره برای چکاب یکسالگی از دکترش میپرسم حتما
پسر منم همین طوریه
دختر منم همینه دقیقا
خیلی به موقع دیدم تاپیکتو چون داشتم هی میگفتم پس این همه دستشویی میکنی کی میخایی وزن بگیری
شهرک بعثت هستین شما؟؟
دختر منم .ولی دختر من اصلا غذا نمیخوره.دو بار یا سه بارم در روز پیپی میکنه
من صبونه میدم پی پی نمیکنه تا موقعی ک نهارشو بدم انگار معدش ظرفیت نداره اضافی رو رد میکنه بره
بچه منم همینطوره... وزنشم کمه ۸ کیلوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.