سلام شیره انگور خوبه برای هشت ماه

۳ پاسخ

من از ۶ماه شیره انگور تو فرنیش میریزم

من که میدم

من چن قطره تو فرنیش میزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی