۱۰ پاسخ

من نظرم رو فضه ملکی بیمارستان عیسی بن مریمه

شریعتی هم میتونی بری
اگ طبیعی هستین که
اتاق خصوصی میدن بهت و ماما.. تا موقع زایمان
دکتراشم خوبن

دختررر برووو پیشش دل دل نکن😂😂🤭🤭

هلیا کمال دوست من پیشش زایمان کرد خییییلی راضی بود، بیمارستان غرضی بوده اول برای طبیعی بعد چند ساعت بچه مدفوع میکنه دمتر میبرتش سزارین.
منم تا قبل بارداری چکاب پیش رفتم راضی بودم ولی چون سز اختیاری انجام نمیده باردار شدم دکترم عوض کردم.

منم دکترم ندا نیازیه.. همون غرضی زایمان میکنه.
فقط حدودی فکر کنم 10 تومن زیرمیزی میگیره. هنوز صحبت نکردیم در موردش

چه پولایییی فقط موندم درامد شوهراتون چقد باید باشه ک حدود ۵۰_۶۰تومن پول بزاره ک برید بیمارستان خصوصی زایمان کنید

اره منم تعریف شو خیلی شنیدم. ولی باید زود بری ببین قبول میکنه؟؟

تعریف هلیا کمال را خیلی شنیدم خیلی ها انتخابش کردن تازه با بیمه هم هست رایگانه بیمارستان غرضی هم خیلی خوبه .... چخبره 40 تومن ما امروز پرسیدیم برا خواهرم میگفتن با هیچ بیمه ای قرارداد نداریم وآزاد حساب میکنیم 40 تومن اولش میگیریم بقیه شا بعد از مرخص شدن که چه اتاقی باشه و چندروز بمونه تهش گفتن یه 60 میلیون

دکتر کیه؟

غرضی مگ چن میگیره برا طبیعی

سوال های مرتبط