سلام مادرا کسی قطره ویواکید میده نوزادش

۳ پاسخ

بله من با آب قاطی میکنم میخوره

من آد شو میدم

بله من میدم وبه سختی میخوره

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان مامان ماهلین مامان مامان ماهلین ۶ ماهگی