سیتیریزن در بارداری ممنوعه

۷ پاسخ

منم خوردم یکی

منم چند سری مریض شدم دکتر بهم داد گفت مشکلی نداره

نه اوکیه منم میخورم

من میخورم

دکتر به من گفت تلفست و سیتریزین اوکیه

دکتر من میگفت شبی یکی بخوری نه ولی نه بیشتر چون من خودم وحشت ناک حساسیت دارم میگفت شبی یکی بخور هر 24 ساعت میشه دیگ یدونه

اره عزیزم منم الرژی شدید دارم
از داروخونه بگو بارداری یه اسپری بینی میده فوری خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی