منم خوردم یکی
منم چند سری مریض شدم دکتر بهم داد گفت مشکلی نداره
نه اوکیه منم میخورم
من میخورم
دکتر به من گفت تلفست و سیتریزین اوکیه
دکتر من میگفت شبی یکی بخوری نه ولی نه بیشتر چون من خودم وحشت ناک حساسیت دارم میگفت شبی یکی بخور هر 24 ساعت میشه دیگ یدونه
اره عزیزم منم الرژی شدید دارم
از داروخونه بگو بارداری یه اسپری بینی میده فوری خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.