عزیزم بچت دختره من همینجوری بودم ب خدااا
عسلچه تون حتما دختره😍😍🥰🥰
نی نیت دخمله.منم بارداری دخترم همین حالات رو داشتم
من زمان دخترم همین بودم هنوز خیلییی بدتر یادمه همش تو بیمارستان و درمانگاه سرم میزدم اگه دختر داشته باشی بارداریش یکم سخت تره
منم همین بودم جز گریه
اوایل بارداری خیلی لاغر و ضعیف شدم
مریضی همسرتون چیه؟
برسام و از پوشک گرفتید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.