۷ پاسخ

عزیزم بچت دختره من همینجوری بودم ب خدااا

عسلچه تون حتما دختره😍😍🥰🥰

نی نیت دخمله.منم بارداری دخترم همین حالات رو داشتم

من زمان دخترم همین بودم هنوز خیلییی بدتر یادمه همش تو بیمارستان و درمانگاه سرم میزدم اگه دختر داشته باشی بارداریش یکم سخت تره

منم همین بودم جز گریه
اوایل بارداری خیلی لاغر و ضعیف شدم

مریضی همسرتون چیه؟

برسام و از پوشک گرفتید؟

سوال های مرتبط