۲ پاسخ

من ک دمیترون میخورم میتونم ی لقمه غذا بخورم وگرنه هیچی

منم تو بارداری خیلی خیلی بد ویار بودم، حالت تهوع شدید داشتم.بوی غذا و نون تازه حالم رو بهم میزد،تا سه ماه فقط نون بسته بندی و پنیر،یا نون و هندونه،نون و طالبی میخوردم.چهار کیلو کم کردم ولی دکترم میگفت باید تحمل کنی.کاهو هم میخوردم که حالت تهوع رو کمتر میکرد.

سوال های مرتبط