من ک دمیترون میخورم میتونم ی لقمه غذا بخورم وگرنه هیچی
منم تو بارداری خیلی خیلی بد ویار بودم، حالت تهوع شدید داشتم.بوی غذا و نون تازه حالم رو بهم میزد،تا سه ماه فقط نون بسته بندی و پنیر،یا نون و هندونه،نون و طالبی میخوردم.چهار کیلو کم کردم ولی دکترم میگفت باید تحمل کنی.کاهو هم میخوردم که حالت تهوع رو کمتر میکرد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.