۵ پاسخ

بعد زایمان گرفتم ۱۵۰تعجب کردم😂الان هم هنوز پریود نشدم حتما ۲برابر شده

منم دقیقا امروز اولین پریودی بعد به دنیا اومدن هانا بود 😂

چقدم گرون شده یادم اخرین بار که گرفتم برای زایمانم بسته ای۵۰تومن بود😂😂

دقیقا حالا شوهرامون باید درماه ی بارم براما بخرن منم از دوماهگی بچم شدم سراون یکی تاهفت ماه راحت بودم

اره والا جفتشم گرون باید بخری تندتند....
من که نوار خریدم ذخیره کردم برا چندماه..
ولی هنوز پریودنشدم😂پوشک باباش براش کارتنی خریده کم نیارم...

سوال های مرتبط

مامان کیارش و کیانا💗 مامان کیارش و کیانا💗 ۴ ماهگی