۵ پاسخ

خواهر زاده من از۶ماهگی تی وی دید یکسالش بود جمله میگفت

من دختر اولیم چون تنها بودم و خیلی حوصله اش سر می‌رفت تی وی دید شاید باورت نشه یک سال و دو سه ماه داشت قشنگ گفت سلام خوبی چیکار می‌کنی فیلمشو دارم
و خیلی خیلی زود صحبت کرد و من براش فیلم زبان میذاشتم اونم یادمه قشنگ کلمه ها و شعرها رو دست وپا شکسته بلد بود بزرگتر که شد قشنگ میخوند

حرکات سریع روی مغزشون خدایی نکرده تاثیر میذاره.
وقتی تلویزیون میببنن دنیای واقعی براشون حوصله سر بر میشن و خیلی چیزای دیگه...

الکیه
من بچم با تلویزیون دست میزنه و حرفم میزنه

واقعا من بچم همش میبینه

سوال های مرتبط