۱۱ پاسخ

قشنگم من ۳۷ هفته و ۵ روز رفتم ۲۶۰۰ بود دکتر به من دلداری داد گفت ی ذره ریز اشکالی نداره

اگه وزن خودت بالا باشه بچه کوچیک تره.. بستگی به ژنتیکم داره..همه بچه ها درشت نیستن..بستنی..کره بادوم زمینی..موز..وشبا حتما شیرو خرما بخور بچه وزنش بالا می‌ره

خیلی وزنش خوبه من امروز رفتم ۲/۲۰۰بود ولش کن حرص نخور

خیلی خوبه ک. برا من هنوز 3 کیلو نشده 🤦🏻🥲

وا وزنش خوبه
هنو تا ۴۰ هفته بچه میره بالای ۳۸۰۰

مگه چقدر بود عزیزم؟

اگه تهرانی برو میلاد اگه کرجی برو البرز دکتر تو عوض کن این بدرد نمیخوره
کرج سمیه رفیعی
تهران نگین حدادی و نیوشا محمدنژاد اصفهانی فرد
جای دیگه نمیشناسم
دختر من 39 هفته 3330 بدنیا اومد

طبق انتی‌چند هفته ای دقیق؟

۳۷ هفته ۳۲۰۰ ک عالیه ماشالا
دختر من ۳۹ هفته ۲۸۰۰ ب دنیا اومد

همه بچه ها قرار نیس تپلی باشن سعی تو بکن چیزایی بخوری ک وزن میده نشد قدا سرت تو تلاشتو کردی

مگ چقدره؟

سوال های مرتبط