۴ پاسخ

خیلی کم نیست الان گهواره زده هفته ی شما دو و صد باید باشه
یکم کباب و حلیم و عدسی و تخم مرغ و بستنی بخور این یکمم خوب میشه

هروز سینه مرغ آب‌پز کن بخور. برنج و نون و ماکارونی نخور که بتونی پروتئین بیشتر بخوری. دو تا تخم مرغ آب پز بخور. حلیم. بستنی وانیلی. دلستر مالت. آجیل. کباب درست کن بخور

خوب بوده هاااا!!!

عزیزم دقیقا چند هفته چند روز رفتی

سوال های مرتبط