۶ پاسخ

وااای اتوبوس که بدتره

توماشین بمونین*

به نظرم سخته.بچه کلافه میشه...چون بیشتر ساعت باید تومانی بمونین...باید بغلت بمونه...هم خودت داغون میشی ..هم بچه

اگه بچه بدقلق داری نه اصلا

به نظرم سخت باشه اذیت بشی اگ بااتوبوسه مخصوصا گرما
اگر همسرت هست یا کسی کمکت کنه شاید بهتر باشه ولی من باشم نمیرم با ماشین شخصی ترجیح میدم اگ جایی خاستیم وایسیم و اینا

بچه که فکر کنم تو ماشین بخوابه
ولی گرما اذیتتون نمیکنه با کاروان؟
کالسکه و وسایل مهم شو ببر
منکه خودم خیلی دانش اموز و اولیا وکاروانی بردم ولی از وقتی بچه دار شدم نرفتم.فقط شخصی با همسرم رفتم

سوال های مرتبط