۱ پاسخ

من ۴ ماهه پسرمو از پوشک گرفتم اصلا پی پی شو نمیگه همش تو شرت پی پی میکنه هرچی بهش میگم انگار با دیوارم

سوال های مرتبط

مامان 💙آقا رایان💙👶 مامان 💙آقا رایان💙👶 ۳ سالگی
مامانا
از جمعه رایان و از پوشک گرفتم که توضیح دادم به چه صورت بود

مرتب بردمش دستشویی فقط نمیگه هر بار میبرمش جیش میکنه این حجم از جیش طبیعیه؟؟؟ یعنی هر نیم ساعت جیش داره واقعا ؟؟؟ مگه میشه؟؟؟

البته همکاری هم نمیکنه برای اومدن به دستشویی

خیلی باید گولش بزنم خیلی خیلی جایزه هم فایده نداره اصلا یعنی تا دو سه روز عاشق بادکنک بود انقدر بهش بادکنک دادم بابت جیش هاش انگار از چشمش افتاد دیگه خیلی علاقه ای به بادکنک نداشت

ولی پریشب برای پی پی برای تشویق جایزه بهش دادم راحت پی پی کرد کلی پی پی کرد من فک کرذم تموم شده
ولی اومدیم بیرون گفت دلدرد دارم گفتم میخوای بریم پی پی کنی شاید پی پی داری و فلان نیومد دیدم داره تو شلوارش پی پی میکنه بردمش دستشویی دیدم تو شورت پی پی کرده بود بهش توضیح دادم که اشکالی نداره پیش میاد حالا دیگه اینکار و نکن که پی پیت به پاهات نخوره و فلان اصلا ترس نداره بهش توضیح دادم تموم شد رفت خوابید تا امروز صبحم که بیدار شد گفت دلم گفتم فک کنم پی پی داری و فلان با گول زدن بردمش دستشویی اسرار داشت که نره تا رفتیم تو دستشویی گفت پی پی دارم گفتم هیچ اشکالی نداره من کنارتم بشین پی پی کن دیگه نشست پی پی کرد و تموم شد تا شب دوباره گفت دلم درد میکنه گفتم بریم برای پی پی با گول زدن بردمش و پی پی کرد ولی تا بخواد بخوابه یبار خطا داد تو شلوار جیش کرد مرتب هر نیم ساعت بردمش ولی اصلا نمیگه خودش گاهی وقتا مشتاقه بیاد گاهی وقتا با گول زدن میبرمش
دیروز هم تو شلوارش پی پی کرد متاسفانه یعنی تا دیشب خوب بودا برای پی پی ولی دیشب خراب کاری کرد
دیروزم دو بار خطا داشت امروز هم یبار
(به نظرتون اینا طبیعیه؟))))


#پوشک
#جیش
#فرزندپروری
#شیرخشک