خانوما روروک خریدید شما؟

۱۲ پاسخ

من خریدم سر پسرم اصلا بکار نیومد ولی واکر خریدم خیلی کارا بود

هنوز نرفتم خرید ولی آره میخرم

من نمیخواستم بخرم چون شنیدم به کمر بچه اسیب میزنه
وقتی که رفتم سیسمونی بخرم فروشنده گفت یه مدل هست که هم میشه بچه توش بشینه هم صفحش میچرخه که حالت واکر مانند میشه گفت جزو ضروریاته برای بچه که بتونه راه بیوفته برا همین خریدم این مدلشو

نه خطرناکه من اصلاً نخریدم برای بچه هام

من نخریدم نمیدونم چرا خوشم نمیاد ازش
از طرفی هم میگن به بچه آسیب میزنه گفتم اگه یه وقت نیاز شد روروئک داداشم رو میارم استفاده میکنم

نخری بهتره روش نوشته هر ربع ساعت بچه رو از داخلش برداریم به کمر بچه آسیب میزنه

من نمیخرم

اره همون اول خریدم

میگن منسوخ شده استفاده ازش. اما من دوست دارم بخرم، و میخرم😉

من نخریدم موقع سیسمونی بعد دیدم چقدر خوب و واجبه برای بچه بعدش از توی دیوار درحد نو خریدم

اره خریدم

من نمیدونم چرا نمیتونم با روروئک ارتباط بگیرم تمایل ندارم ب خریدنش

سوال های مرتبط

مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری