عصرونه به فسقلیاتون چی میدید؟
غیر از شیر و میوه

۴ پاسخ

میوه، نون پنیر، سیب زمینی سرخ کرده گاهی، اش، شیر و کیک، بستنی. شیرموز

نون سوخاری با چایی شیرین ، پنکیک ، خاگینه ، کیک خونگی و شیرکاکائو ، چوب شور ، بیسکوییت مادر و شیر ، نون تست و پنیر خامه ای

اکثر اوقات از نهار براش جدا می‌کنم چون بچم تنقلات نباید بخوره ، تخم مرغ سرخ می‌کنم ، بادام زمینی یا تخمه بدون پوست
پسته اگه داشته باشم ، میوه مث هندونه یا توت فرنگی

مغزیجات .. ی‌وقتایی چیزای مضر مث چیپس پفک.. بستنی چوب شور .غلات صبحونه بدون شیر .کروسان .کیک و…

سوال های مرتبط