خانما کدوم شیرخشک خوبه میخام واسه دخترم بگیرم

۴ پاسخ

عزیزم باید ببینی کدوم بهش میسازه
من اپتامیل دادم رفلاکس گرفت
نان دادم دل درد شدید شد
فعلا دارم ببلاک میدم

سلام مامان قشنگم

آتلیه آنلاین کودک و بارداری و خانواده 🤩
هر تمی که بخوای داریم 🎂🍉🌸❄️
(خانوادگی، بارداری، تولد، ماه‌گرد، یلدا، پاییزی، زمستونی، فضای باز، لاکچری، عیدقربان، عید غدیر و...)
📸 کافیه فقط یه عکس برام بفرستی → من ادیت می‌کنم
فقط مناسبت رو بهم بگو من انواع تم رو برات میفرستم حتی می‌تونم لباس تن نوزاد رو هم تغییر بدم رگال لباس هارو هم برات میفرستم
✅ اول نتیجه رو ببین → بعد با رضایت واریز کن
فقط و فقط ۱۰۰ت هر عکس
جهت ثبت سفارش مراجعه کنید👇🏻
@Atelieh_dayan

آیدی کانال👇🏻
https://eitaa.com/ateliehonlin

گیگوز

ببین کدوم میسازه من ببلاک میدادم چون وزن نمیداد بیومیل دادم یبوست شد آپتامیل دادم بدنش دونه ریخت نان دادم اسهال شد پس برگشتم همون ببلاک

سوال های مرتبط