نه دیگه وقتی خود دکتر گفته خوبه جوش نزنید. خود دکتر ها حساس تر هستن.
عزیزم دکتر گفته خوبه چرا بی دلیل ب خودت استرس میدی
نه دیگه خوبه دوماه مونده
تو این دوماه زود زود میره رو وزنش
قربونت وزن دستگاه های سونو خطا داره ، توجه نکن . دختر من هربار میرفتم سونو اخراش ، وزن میزد 3100 ، دنیا اومد 4 کیلو بود . حتی اگر وزنس زیاد هم باشه مشکلی نداره ، فقط حواست به حرکتاش باشه
گلم تایپکم ببین جدول وزندهی گذاشتم
از روی رنج گهواره نگاه کن خیالت راحت میشه
۳۱ هفته زده ۱۵۰۰
الان نی نی شما ۱۶۰۰ خوبه دیگه
من امروز سونو دادم گفت کمه😐
الهی ماشالله
خیلیم خوبه خداحفظش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.