۴ پاسخ

عزیزم اصلا استرس نداشته باش
برای حاملگی خواهرای منم اینطور شد تو جواب ازمایششون
حتی برای دوستم ، انگار برای پول گرفتنه بیشتر
خداروشکر بچه هاشون سالم ب دنیا اومدن
برای شماهم سالمه انشالا

به این فکر کن که اگر خدایی نکرده مشکلی باشه الان متوجه شدی نه بعد به دنیا اومدن
انشالله ازمایشت سالم سالم باشه

ایشالله که برات خیر رقم میخوره قشنگم.استرس نداشته باش بیشتر برای خودت و بچه مضره

جنسیتش چی بود

سوال های مرتبط