۴ پاسخ

من پسرم ۳۴هفته ب دنیا اومد نبردم
دکتر گفت وزنش خوبه نیازی نیس ببری
بعدشم چشماش هیچ مشکلی نداشتن فقط بردم متخصص ک خیالم راحت بشه
نبردم بیمارستان هر چی زنگ زدن
میگن دارو خواب آور میدن منم نبردم اصن

نارس نبود از من
ولی بردمش

من تا الان چهار بار بردم و هنوزم باید ببرم

نبردم هنوز
البته برادختر من واجب نبود
زیر ۳۴ هفته واجبه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی