من پسرم ۳۴هفته ب دنیا اومد نبردم
دکتر گفت وزنش خوبه نیازی نیس ببری
بعدشم چشماش هیچ مشکلی نداشتن فقط بردم متخصص ک خیالم راحت بشه
نبردم بیمارستان هر چی زنگ زدن
میگن دارو خواب آور میدن منم نبردم اصن
نارس نبود از من
ولی بردمش
من تا الان چهار بار بردم و هنوزم باید ببرم
نبردم هنوز
البته برادختر من واجب نبود
زیر ۳۴ هفته واجبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.