۸ پاسخ

من یک هفتش که بود بردم دکتر اطفال معاینه کرد چشمشو نمیدونم باز باید برم؟

بله بردمش هردو رو

بله هر دوتاشو

شما براچشم بردین؟بیمارستان گف یا خودتون بردین؟

شنوایی رفتم فقط معاینه چشم هنوز نگفتن

آره حتما ببر وگرنه برا ناشنوایی ثبت نامش میکنن ما دیر رفتیم گفت نمیومدی ناشنوا میزدیم😐

من فردا وقت شنوایی داره بچم

من یک ماهگی شنوایی بردم

سوال های مرتبط