۶ پاسخ

عزیزم معده ات سرده برو‌پیش طب سنتی بهت دارو میده تا این مشکلت رفع بشه
منم مشکلم این بود هر چی میخورم ضعف داشتم و همش باید یک چیز شیرین میخوردم رفتم دارو برام ساخت دیگه اصلا احساس ضعف گرسنگی نمیکنم رژیمم راحتتر شده

کاهو گوجه خیار کلم داخل یخچال نذار کم بگیر بیرون از یخچال بذار که مصرف کنی چون داخل یخچال باشه آدم دل پیچه میگیره

کالری شماری کن.. همه چی میتونی بخوری حتی شیرینی

قند و حذف کن برنج و نون و روغن و محدود کن سعی کن بدون روغن یا کم روغن درست کنی و کالری شماری کنی منم یه ماهه دارم کالری شماری میکنم

قند مصنوعی رو حذف کن
غذای سفره رو بخور ولی کم
مثل ۷قاشق برنج ۴قاشق خورشت
کلا همه چی بخور ولی کم

شیرینی جات کلا حذف کن

سوال های مرتبط