تاکی باید بعد ختنه شربت بهش بدیم

۵ پاسخ

سلام حتما از روز دوم ختنه بروش حلقه روزی ۳ بار هر بار ۱۵ دقیقه تو وان اب گگگرم
بعد هرتعویص پوشک دور تادور حلقه رو پماد اریترومایسین بمالید
روز اول فقط پاراکید بدید همین
شربت لازم نیسش ک

هر موقع دیدی خیلی بیقراری میکنه قطره کولیک بده زیاد پاراکید نده

تا وقتی حلقه بیوفته یا بخیه آش بکشی

تا وقتی درد داره

من تا دو روز دادم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی