حیف جونیمون که داره تند تر از ما میره با چیزای که حسرتش می مونه فقط برا پول
واقعا خست شدیم دیگ
😭😭😭😭😭
😔😔😔
مسئولین بی کفایت
وای خدا حسرت خریدن یه ماشین موندم از وقتی سنم رسید گواهینامه گرفتم ماشین 20یا 30 میلیون بود تا ما بیایم 20 30 میلیون جور کنیم شد 50 به بالا دیگه همینجوری رفت بالا الان هم دیگه با این وضعیت نمیدونم چکار کنم جوانیمون کجا رفت 😭😭😭
😔😔😔
خدا لعنت کنه مسئولین
☹️🥲
هعیییی🥲🥲🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.