۲ پاسخ

تاحالا داشتی ازاین به بعدهم داری عزیزم مطمئن باش حیفه بچه راشیر خشکی نکن در حقش مادری راتمام کن

خودت دلستر بخور قرص شیر افزا بخر تو این مملکت چی ی روز هست ی روز نیست بیخیال شیرخشکو حال داری شب بیدار شی شیر خشک درست کنی بدی بخوره ولی شیر خودتو شب می‌ندازی دهنش راحت

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی