۷ پاسخ

منم پسرم نمیخوره خالی
یا فرنی درست کردم باهاش اصلا دوست نداشت و در حد دوتا نوک قاشق خورد
ولی دیروز با سیب گذاشتم پخت و پورش کردم خورد توام امتحان کن شاید خورد

من امروز به پسرم با فرنی ترکیب کردم دادم

با فرنی قاطی کن

با کمی شیر خودت

هویج و بخار پز کن از صافی رد کن بعد با ارد برنج و اب فرنی درست کن و قاطیش کن

با پوره سیب زمینی قاطی کن یکذره کم کره بهش اضافه کن بهش بده

حریره اش رو بده
حریره ی هویج

سوال های مرتبط