من موقع باز کردن یه کم درد کشیدم به خونریزی افتادم بارداری قبلی
من سزارینی هستم تو اتاق عمل برام باز کردن ولی اطرافیانم میرن مطب بدون بیحسی براشون باز میکنن مثل معاینه نترس چیز خاصی نیست بخیست بازش میکنن بستگی به بدنت داره چجور جواب بده وبعدش چقدر زایمان کنی
من گاهی وقتا میترسم میگم خدایی ناکرده باز نشه😂😂 اگه انقباضات نیاد فکر نکنم باز شه
ببخشید من یه سوال دارم من بار دومه سرکلاژ میکنم شماهم تو هفته من درد واژن داشتید من الان به روزه واژنم درد میکنه
اگه سزارینی تو اتاق عمل باز میکنن اگه طبیعی هستی هفته۳۶تو مطب باز میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.