۵ پاسخ

دخترمنم یماهه همینه
فقط شیرخشک میخوره
قبلا صبونه میخورد میوه میخورد
هعی خدا وزنشم حتی زیاد نشده🥲استپ کرده

دوقلوهای منم کل شبانه روز فقط شیرخشک

اخ دختر منممممممممممم
کلافم کرده

پسر منم هیچییی فقط شیرررر

دختر منم اینطوره.کلافه ام کرده بخدا

سوال های مرتبط