۴ پاسخ

من میخورم عزیزم هیچ مشکلی نداره

عزیزم بی خطر ترین قرص همین قرص تیروییده من قبل از بارداری کم کاری داشتم توی بارداری هم مدام میخوردم بچه ام تا یک ماه تقریبا شیرمو میخورد اون تایم هم میخوزدم مشکلی نداره

منم قرص تیرویید میخورم روزی 1 مشکلی نداره

نه عزیزم نگران نباش منم قرص تیروئید میخورم

سوال های مرتبط