۳ پاسخ

برا من که فعلا زیاد بیدارمیشه🥴 شیرخشکیه ولی پسرخواهرم شیرخودش میداد بهش تا وقتی ازشیر نگرفتن خیلیییی بیدارمیشد جوری که خواهرم همش ضعف داشت ازبیخوابی میرفت سرم میزد

والا من بچه اولم شش سالشه هنوزم یکی دوبار رو بیدار میشه😭 دیگه دوران بدون بچت گذشت عزیزم،زمانی دیگه بهمون کار ندارن که ما به خاطر پیری دیگه خابمون نمیبره😃

اتلیه انلاین دارم خواستید پیام بدید نمونه کار بفرستم براتون فقط با ۱۰۰ هزار تومن هرعکس

سوال های مرتبط