چشمت بی بلا
روغن نباتی
پماد ان ان یا هیدروکورتیزون
من لوسیون بدنشو میزنم و اینکه روزی چندبار زیر گلوشو و جاهای ک چین داره رو میشورم
گردن دخترممم اینطور شد فقط مرطوب کننده ایروکس
پماد سوختگی خیلی خوبه اول بشور بعد بزن بهش
تند تند حمامش کن اگه نمیرسی روزی چند بار صورت و گردنشو با دست خیس کن و محیط خونه رو خنک نگه دار
پودر نزن بدتر میکنه
اصن چرا چیزی میزنین 😑
کالاندولا بزن خوب بشه دیگم چیزی نزن
زود به زود بشورش
من پماد زینک اکسید فیروز میزنم سریع خوب میشه
کالاندولا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.