طالبی از چند ماه مجازه؟؟؟

۳ پاسخ

بعداز ۸.۹ ماهگی بنظرم بهتره .. من این ماهش تازه شروع کردم اونم با تست البته.. وخب خداروشکر حساسیت نداشت ک هیچ در غش میخوره اینقدررر ک دوست داره .

طالبی و خربزه بشددددت حساسیت زان
ی عده خربزه و طالبی میخورن زود حس سرما خوردگی میگیرن
من خودم همه چی ب بچم میدم ولی خربزه و طالبی فعلا نمیدم بهش

از هشت ماه به ما اجازه داد هندونه و طالبی رو. ولی خربزه تا یکسال ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان مـــهـا مامان مـــهـا ۱ سالگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان مهلا🌙 مامان مهلا🌙 ۱ سالگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی