بعداز ۸.۹ ماهگی بنظرم بهتره .. من این ماهش تازه شروع کردم اونم با تست البته.. وخب خداروشکر حساسیت نداشت ک هیچ در غش میخوره اینقدررر ک دوست داره .
طالبی و خربزه بشددددت حساسیت زان
ی عده خربزه و طالبی میخورن زود حس سرما خوردگی میگیرن
من خودم همه چی ب بچم میدم ولی خربزه و طالبی فعلا نمیدم بهش
از هشت ماه به ما اجازه داد هندونه و طالبی رو. ولی خربزه تا یکسال ممنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.