تا حالا هیچی بهش ندادی
من فرنی بهش میدم
ن زوده
حساسیت زاست
نه اصلا خوب نیست
والا ادم بزرگ میخوره میریزه بهم .
طر میوه ای مجاز نیس اینا ب شدت آلرژی زا هستن
نه طالبی نده شاید حساسیت پیدا کنه بچه ات
نه توروخدا ندی
من الانشم میخورم مریض میشم . خیلی ناسازگاره . حساسیت زاست شدیدا
نه نده من ادم بزرگی ام میخورم گلودرد میشم
حساسیت زا هست
نه خیلی بده نده
نههه زوده
من دادم بچم ی هفته اسهال و استفراغ بود😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.