طالبی یا گرمک مجازه به دخترم بدم پسفردا ۶ ماه کامل میشه

۱۲ پاسخ

تا حالا هیچی بهش ندادی
من فرنی بهش میدم

ن زوده

حساسیت زاست

نه اصلا خوب نیست

والا ادم بزرگ میخوره میریزه بهم .
طر میوه ای مجاز نیس اینا ب شدت آلرژی زا هستن

نه طالبی نده شاید حساسیت پیدا کنه بچه ات

نه توروخدا ندی
من الانشم میخورم مریض میشم . خیلی ناسازگاره . حساسیت زاست شدیدا

نه نده من ادم بزرگی ام میخورم گلو‌درد میشم

حساسیت زا هست

نه خیلی بده نده

نههه زوده

من دادم بچم ی هفته اسهال و استفراغ بود😭

سوال های مرتبط

مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان Mahva🌙 مامان Mahva🌙 ۱ سالگی