مامانا طالبی مجازه؟

۶ پاسخ

من ک میدم ب دخترم

من که به پسرم میدم

طالبی ، خربزه ،هنداونه خیلی حساسیت زا هستن اصلا نده بعدش بچه بی دلیل عطسه و سرفه میکنه

وای توروخدا نده من خونه مادرشوهرم بودم به دخترم یه تیکه داد دو هفته پیش ازهمون روز پایین لبش کلا دونه زد امروز بردمش دکتر گف طالبی و ملون و اینا به شدت حساسیت زاست نباید قبل یه سال بدین

بله مجازه

حساسیت زاست

سوال های مرتبط

مامان مـــهـا مامان مـــهـا ۱ سالگی
مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان گل پسری👑 مامان گل پسری👑 ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی