۲ پاسخ

چی زدی ب سینت؟منم از فردا شروع میکنم از داروخونه تلخک گرفتم
ینی یبار زدی دیگ نخاست شیر؟

تدریجی بگیر خیلی اذیت میشه یهویی ب نظرت میاد ی دفعه تموم میشه میره دوساله تقریبا داره شیر میخوره آرامش میگیره یهو نگیر ازش

سوال های مرتبط