۴ پاسخ

عزیزم عدد ان تی که خوبه
اون که جلوش زده فکر کنم صدکش هست که باید زیر ۹۰ باشه
نگران نباش 🥰
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni

نوشته😐😂of risk یعنی بدون ریسک

عدد ان تی خوبه اون ۴۳کنارش نمی‌دونم چیه

به نظرم مشکلی نیست ntبایدزیر۳ونیم باشه البته یجاخوندم

سوال های مرتبط