۷ پاسخ

اگر زیاد بیاد باعث کولیک و رفلاکس میشه

عزیزم دکتر دختر من کفت تا ۳ ماه یه قطره
۳ تا ۶ ماه دو قطره

زیر ۶ماه نیم قطره

سه قطره عزیزم

من چهار گرفتم قبلا دو بود میکش ضعیفه دو ساعت طول می‌کشید بخوره

۳ قطره

من از بدو تولد سه قطره دادم

سوال های مرتبط

مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۹ ماهگی
مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۹ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی