۴ پاسخ

سعی کن آروغش رو بگیری تا راحت شیر بخوره
من معمولا وقتی اینجوری میشه میزارمش سر شونه ام و کمرشو ماساژ میدم تا آروغ بزنه بعضی وقتا بیش تر از یکی باید بزنن
بعدش آروم میگیره و درست شیر میخوره

احتمالا رفلاکسه دختر من اکثرا اینطوریه امروز که اشکم دراومد کلا اعتصاب شیر کرده بود نیمه خواب بهش شیر میدادم به زور میخورد

یا دبش درد میکنه یا رفلاکس داره اینطوری میکنه ، اذیته

با لثه هاش سینمو نگه میداره دهنش باز می‌کنه منو نکا می‌کنه
ینی میخاد چیزی بگه!!؟

سوال های مرتبط