۸ پاسخ

من یه چیزایی تو سینم داشتم ک دکترگفت توده چربیه و باخوردن کپسول گل مغربی و ویتامین ایی خوب شدم وازبین رفتن

من داشتم خیلی بزرگ چند سال پیش جراحی کزدم برداشتم کیست ریز هم دارم

من دارم الان دوسال هست

علائمش چیه؟

ن عزیزم‌خطرناک نیست فقط باید بری دکتر چک بشی و یکمی رژیم غذایی رعایت کنی چیز خطرناکی نیست

ن همیشه خطرناک نیست ولی باید چک کرد

خواهرم داره چیزمهمی نیست بری دکترراهنمایی میکنه

جاری من داشت رفت عمل کرد اومد خونه

سوال های مرتبط

مامان رررررر مامان رررررر ۳ سالگی