من یه چیزایی تو سینم داشتم ک دکترگفت توده چربیه و باخوردن کپسول گل مغربی و ویتامین ایی خوب شدم وازبین رفتن
من داشتم خیلی بزرگ چند سال پیش جراحی کزدم برداشتم کیست ریز هم دارم
من دارم الان دوسال هست
علائمش چیه؟
ن عزیزمخطرناک نیست فقط باید بری دکتر چک بشی و یکمی رژیم غذایی رعایت کنی چیز خطرناکی نیست
ن همیشه خطرناک نیست ولی باید چک کرد
خواهرم داره چیزمهمی نیست بری دکترراهنمایی میکنه
جاری من داشت رفت عمل کرد اومد خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.