۱۵ پاسخ

ارشد چیه گل؟ ارشد پزشکیا که چیزی اعلام نشده توی سایت🤔

ثبت نامش کی بود؟

چطور میخونی با بچه عزیزم منم چندوقت دیگه امتحانامه اما نمیتونم با پسرم بخونم

عیب نداره تلاشتو کن حتما موفق میشی‌..
ولی خوب بنظرم بازم شرایط فرق میکنه احتمالا بازم عقب جلو میشه هنوز تو اتش بس هستیم ترامپ هنوز ول نکرده که...

✨ برای کوچولوی شما، فقط یک خرید ساده نیست؛ یک خاطره‌ی ماندگار است ✨به دنیای رنگی و رویایی نی‌نی آرت خوش اومدی 💖
اینجا هر سفارش با عشق طراحی می‌شه تا هدیه‌ای خاص، شیک و متفاوت برای فرشته‌ی کوچولوتون بسازیم 👼🌈🎁 تخفیف ویژه افتتاحیه: ۲۰٪
🎀 همراه با هدیه‌ی مخصوص سفارش اول
📸 ادیت عکس، تغییر پس‌زمینه، تعویض لباس، رنگ لباس و حتی خلق تصاویر قدیمی و خاص
🛍️ ثبت سفارش آنلاین، سریع و راحت اگر دنبال یک کار خاص، باکیفیت و احساسی برای کودک دلبندت هستی، همین حالا دایرکت بده 💌 @Elijoni1373
با هم رویاهای قشنگ بچه‌ها رو واقعی می‌کنیم 💗
@Niniart1405
تو روبیکا بهم پیام بده منتظرت هستم😍

تصویر

به خودت افتخار کن.
زیرمنت شوهر نبودن خیلی خوبه مگ نه؟
مستقل دستت تو جیب خودت هرچی دوس داشتی برای پسرت بگیری حتی برای خودت.
اما بااین وضع اقتصاد و....
دیگ حتی نمیشه ادم به شوهر بگه پول تا میگی پول میگه ندارم بدبختم بیچارم چک دارم اسفالت شدیممم ماا بااین نداری=/

امیدت به آینده قابل ستایش تو ارشدم هیچی نی. بنظرم بگرد با مدرک لیسانست استخدامی جای شرکت کن بعد ارشدت بگیر اینجوری بهتره. اگر با کارشناسی کار گیرت نمیاد با ارشدم نمیاد . مگر بخوای دکترا هم بخونی ک انشاله استادی چیزی شی

تو تمام تلاشت رو بکن نتیجه رو بسپار به خدا نگران نباش ان شاالله هرچی برات خیره پیش بیاد ❤️

نمیدونم شرایط تو چطوری چند سالته ترک تحصیل بودی یه الام دیپلمی میخوای مستقیم بخونی اونجوری جلو تری
فقط میدونم الان رو دور اسون گیری هستن چون معلم کم دارن

تو بیا بگو ارادت واسه درس خوندن چیه؟

چی میخوای قبول بشی ؟ با بچه کوچیک چطوری میخونی؟

چیه رشتت عزیزم؟

چی میخوای بخونی عزیزم؟

چه رشته ای؟ و چی میخوای قبول شی؟

چ حوصله داری من که ننوشتم

سوال های مرتبط

مامان شاهان 👶🏻🩵 مامان شاهان 👶🏻🩵 ۱۱ ماهگی
داشتم از برنامم مینوشتم دیدم اووووو آدمی چه موجود جالبیه
با خودت همیشه فکر میکنی بری جلو تر بزرگتر بشی آروم تر میشی بعد میبینی نه خیر ! از این خبرا هم نیست
باید چند برابر تلاش کنی
از اون نوزادی که بدنیا میاد تو تلاش و سختیه که غذابخوره چهار دستو پا بره دستشویی بره یا راه بره بعد حرف بزنه تا عادی ترین نیاز هاش برطرف شه تا وقتی مدرسه میره بعد کنکور بعد دانشگاه بعد ازدواج بعد کار بعد خونه و کار و ماشین و بچه داری و... و...
و تو هر مرحله ای فکر میکنه اگر به مرحله بعد برسه راحت تر میشه همه چیز درحالی که حجمش بیشتر و سختیش هم به اندازه خودش بیشتر خواهد شد...
اینم لیست کارای فردام 🫠
مواد اصلی غذای چند روز رو توی دو سه ساعت درست میکنم چون تایم روزم کمه برام😶‍🌫️
فردا میرم خونه مادرهمسر غذاهامو بپزم چون دوتا گاز داره کارم سریع تر پیش میره برای همین باید مواد غذایی هم بردارم طبق لیست
انشالله که بتونم برسم 🤭☺️
اگر میتونستم دوتا ارزو کنم یکی بجای ۲۴ ساعت شبانه روز میشد ۴۸ ساعت و یکی هم اینکه دو جفت دست بیشتر داشته باشم .
آرزوی شما از وقتی مادر شدین چیه ؟ 😁🤭

کولیک رفلاکس پوشک مولتی‌ویتامین شیرخشک فرزندپروری مولتی‌ویتامین آروغ جیش غذا گهواره اسپارتینا بی‌بی‌چک شیر مادر تغذیه شیرخشک