۶ پاسخ

فقط انگشتاشو ✌🏻

اگه به چشم نظر اعتقاد داری نظرشو بگیر شاید چش خورده بچه

کاش گزینه استعفا وجود داشت...

دقیقا خیلی سخته
دختر من بغل کسی نمیره
جایی باشیم بازم یکم سرگرمه تا چشمش به من میاد فقط گریه و بهونه
من کمرم گرفته دوروزه
دولا راه میرم
اما گاهی مجبورم بغلش کنم و واقعا هلاکمممم

منم میخامم

منم میخوام استعفا بدم خستمممم

سوال های مرتبط