منم. آمپولم داد دکتر. دو تا پروژسترون. انقد کیست دارم نمیشم
منم ۱۰ اردیبهشت میشه دوماهه که از آخرین پریودیم گذشته هنوز نشدم.کیست هم ندارم.بچه م شیر خودمو میخوره.شاید بخاطر هورمون هامونه.خواهرم گفت آمپول اگه اشتباه نکنم استروژن اسمشه چهار تا بخر دوتاش رو روز اول بزن ودوتاش هم روز دوم ولی سر ساعت باشه.یعنی امروز ساعت پنج غروب بزنم فردا هم پنج غروب بزنم بعد گفت بعده پنج شش روز پریود میشم.
منم امروز بعد از دوماه پریود شدم
بومادران زعفرون غلیظ کاچی بخور
این چیزی نیست که دیگه منتظر باشی حتما تو اولین فرصت برو پیش متخصص
عزیزم برو دکتر زنان،امپول پرژسترون تجویز میکنه اوکی میشی
کیست داری.؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.