همه این روزا میگذره منم دست تنها بچه امو بزرگ کردم خانوادهام ازم دورند خانواده همسری هم اصلا انکار نه انکار صبور باش .به خودت افتخار کن .منم گاهی وقتا تا حد جنون میرسم ولی ما اسممون مادره.این طفل های معصومم جز ما کسی رو ندارن
هممون همینیم عزیزم من کنترل خودمو ازدست دادم همش سربچه ها داد میزنم حرصمو رو شوهر و مامانم خالی میکنم هیشکی نمیتونه باهام حرف بزنه انقد بداخلاق شدم خودمم زندگی کوفتم شده
منی ک با پوست و استخون درکت میکنم.۴۰روزه ناهار نمیتونم بخورم و گاها از گرسنگی ضعف میکنم جوری ک فشارم میافته دستام میلرزه.کاش میشد پیام همه مامانای مثل خودمو شوهرم میدید ک انقدر نگه بهم همه بچه اوردن ولی فقط تو غر میزنی.یکم 🤌 درک کردن مردا تو این شرایط میتونست ازمون مادری صبور تر دلخوش تر بسازه💔
عزیزم میدونم سخته ادم عصبی میشه. منم بعضی وقتا خیلی خسته میشم عصبی میشم. ولی یه نفس عمیق بکش هر وقت خواستی عصبی بشی. سعی کن به خودت مسلط باشی و صبور باشی. بازم میگم میدونم سخته ولی اگه خودت از درون اروم باشی بچه اتم اروم میشه.با شوهرت حرف بزن اصلا بشین گریه کن تا اروم بشی. اکثر مامانا همینجورین به خدا.
ولی صبر کن همه ی این روزا میگذره سال دیگه این موقع همه ش خاطره میشه این شب بیدار شدنا دخترامون بزرگ میشن خودشون دیگه شبا میخوابن مادر شدیم هر چیزی تاوانی داره اینم میگذره منم بعضی وقتا خودمو میزدم من تنهای تنهام شوهرمم حتی کمکم نیست همش سرکار از اولش تنها بودم چقدر کم میاریم ولی خب مادریم باید تحمل کنیم نی نیامون به جز ما کسیو ندارن ما رو خدای خودشون میبینن ان شاالله بزرگ میشن
منم همینجورم
درکت میکنم عزیزدلم🫂
و شوهر منکه کلاا
به دستور باباش رفته اتاقی دیگه میخوابه
فقط فامیلی باباشو یدک میکشه
ببین تو دردت اینه کتنهایی من برعکس تو
با خانواده شوهرم زندگی میکنم اثن نمیزارن اهورا پیشم باشه حتی گریه هم میگنه ب من نمیدنش میگن پسر ماست خودمون ساکتش میکنیم من ب بهونه پوشک عوض کردن و شیر دادن میبرمش پیش خودم هرشب پیش شوهرم گریه میکنم ک من میخوام خودم پسرمو بزذگ کنم اینا نمیزارن حتی برم مهمونی یا خرید اگ همه باهم نریم نمیزارن اهورارو ببرم میگن نبر پیش ما ساکته ولی من میخوام باخودم هرجا ببرمش
من درکت میکنم عزیزم بیا بغلم🫂
من با اینکه پسرم خداروشکر نسبت به خیلی از بچه های دیگه آرومتره ولی بازم یوقتایی کم میارم تو که دیگه جای خود داری
چقد منی.. دیگه از شوهرم بدم میاد انقد که در میره از همه چی چندین بار دعوا حتی تا مرز طلاق رفتم.. مثلا خانوادش نزدیکن تا حالا هیچکاری برا من و این بچه نکردن.. البته خداروشکر که با هزار زخم و درد خودم از پسش بر اومدم و زیر بار منت کسی نرفتم..
منم امشب از بس خسته بودم به شوهرم گفتم ی روز برگشتی میبینی از دست این دختر خودکشی کردم
واقعا نمیدونم چرا بچه های الان اینقدر گریه های بی دلیل میکنن
واااییییی منم دقیقا امروز همین بودم تازه کللللللی هم سر بچه فریاد زدم از عذاب وجدان مردم ولی نمیتونستم خودمو کنترل کنم خیلی امروز حالم بد بود از همیشه بدتر واقعا خسته شدم خیلی پسرم شیطنت داره ماشاالله
عزیز دلم 🥺 درکت میکنم منم دلم میخواد یه روز صبح بیدار شم و هیچ کاری نکنم و یکی به جام کارای پناه کنه ولی خوب با اینکه شوهرم همکاری میکنه ولی قطره هاش و شیرشو فقط خودم باید بدم چون پناه شیر خوردنش قلق داره مامانم هم پاش درد میکنه خیلی کم میتونه بغلش کنه چه برسه به کارای دیگه از یه طرف دخترم غذا نمیخوره شیر هم کم میخوره 😢 واقعا خستم
بیا بغلم عزیزم چقدر دردمون یکیه با این تفاوت ک من به پسر چهار ساله تخس یه دنده ام دارم خاک بسزم جدیدا اینقدر فشار رومه گاهی ناشکری میکنم و نفرین بعدش میشینم گریه میکنم
عزیزم به این فکر کن که موقته..و چند سال دیگه هیچوقت جوجه های بغلی نیستن.. من شدیدا افسردگی داشتم حتی دکترم اجازه نمیداد حامله بشم ولی خب دیگه...نگم بغد زایمان افسردگی به چه شکل هایی هربار بروز میکنه و با این اوصاف هم اینجا غریبم...دیگه بخاطر تنهایی و فشار بچه داری و غربت از شوهرمو خونم زده شدم..شوهری که عاشقش بودم و هرکاری میتونه میکنه..میگن کلاسای ملدرو کودک خیلی کمک کنندس اگه تونستی برو
دعوام نکن رفتم عکسای گل دخترتو دیدم حقیقت آتیشپارکی ازش میباره 😂😂😂کلی خندیدم 😂😂وقتی میگی خیلی اذیت خانوادم میکنه 😂کاملا درکت میکنم آدم دلش میخواد همه چیزو رها کنه ولی یادت باشه بهشت رو الکی نذاشتن زیر پامون🤓🤓🥴🥴🥴
واییی منم اینجوریم تاآراد جیغ میزنه وگریه میکنه عصبی میشم خودمومیزنم دست خودم نیست کاش زود خوب بشم بچم واقعاگناه داره
چقد منی تو 🫠درکتمیکنم ولی چاره نداریم باید صبوری کرد
من داخل خونه ی مامانمم ی شب یکی نگه نداشت بخوابم نیلا تا صبح ده بار بیدار
خونه ی شوهرم خودم
روزم یکی نگفت تو بخواب ما نگه داریم هم مادرم هست هم خواهرم
گریه ام میگیره بعضی وقتا دستشویی میرم بچه قش شاید بگیرینش آنقدر بازیگوشه ک پیش کسی نمیمونه مگه اینکه بیرون باشه اینا هم بخاطر اینکه نیوفته گردنشون نگه نمیدارن باز عصبی میشم جیگرم براش کباب میشه بچه پناهی نداره زانو درد کمر درد کشته منو باسنم زخم شد۸
عزییییزم کاملا درکت میکنم صبوری کن مادر همینه🫠 مردا خیلی کمک نمیکنن متاسفانه 😑
درکت میکنم وضع من بهتر از تو نیست تک تک استخونام درد میکنه اما کسی نیس کمکم کنه میگذره
عزیزم عمیقا درکت میکنم خدا بهت توان و صبر بده
فک میکنم تقریبا هممون همین وضعو داریم من ی هفتس شبا بیشتر از ۴ ۵ساعت نمیخوابم امروز فقط امروز ناهار درست نکردم شوهرم به روم اورده ک چرا درست نکردی حالا بیا و حالی کن ک منم ادمم…
وااای از شیرشب تازه چشات گرم شده باید پاشی شیر بدی🤕😭 والا من ک خونواده هامون کنارمونن کاری انجام نمیدن خواهر شوهرمنم حتی بلد نیست پوشک عوض کنه خیلی سخته
منم منم
عزیزم درکت میکنم صبورباس.
عزیزممم الهیییی🥺درکت میکنم خیلی سخته کاش زودتر بزرگ بشن و کاااااش کااااش آقایون یه کم درک داشتن وکمک میکردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.