گلم هممون همونیم ولی چاره نیس که زندگیه دیگه باید به خاطر بچه هم که شده ادامه بدیم
منم همینطور🥺🫂😭
برو روبیکا گلم قسمت ذربین سرچ کن ایدی رو بزن
عزیزم با همسرت بشین منطقی صحبت کن. چون واقعا خیلی از مشکلات با حرف زدن درست میشه. به خودت برس. حموم برو. پرانرژی باش، انشاءالله درست میشه
عزیزم یه گروه روبیکا هست همین مادرای گهواره ان بسا خیلی حالت عوض میشه و گاها راهکار میدن به همدیگه عالیه
@Banooye_zibaey
این خانم مالک گروهه
روی خودت کارکن بهش گیر نده نیمه پر زندگیت ببین بخدا الان اکثرا زندگیها فقط ظاهرن از درون واقعا داغون 😩 مشکلات زیاده ولی چه میشه کرد
منم از زندگی بیزارم
اما به خاطر حال خوب خودمم که شده دارم سعی میکنم خودمو بزنم به بیخیالی
چقد غصه بخوریم مردیم از غصه
چی شده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.