۱۱ پاسخ

ای جانم 😍

مبارکش بااااشه🥰🥰🥰😍😍

آفرین کد بانو خیلی خوشگل شده
منم خیلی دلم میخاد برا دخترم خودم کیک درست کنم
اما خودم مستقل نیستم و با مادرشوهر مشترک زندگی میکنم اینجا اوضاع مالیشون بسامان نیست که بخام فشار بیارم وسایل کیک برام بگیرن بگم بگیرن می‌دونم که میگیرن اما خودم دلم راضی نیست حالا بر فرض اگه درست هم کنم از بس خونه شلوغه و بچه دارن می‌دونم قطعا یا کیک رو قبل عکاسی میخورن یا اجازه نمیدن قشنگ عکس بگیرم خونه مامانم اینا هم بابام به شدت مریضه و از سروصدا هم بدش میاد و کیک هم حسابی سروصدا داره بار نمیتونم درست کنم از خیرش گذشتم
منم قرار شد همسرم یه کروسان بگیره براش ماه‌گرد هشت ماهگی رو بگیریم

@.@..سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده

شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار

اگه اوکی بودی اینجا پیام بده👇🏻
https://rubika.ir/page/hdjjnfcb
.
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/joinc/+CEGHDDGA0WJAPTYYOSDLOJWGSBNGCZEY

خیلی نازه

@.@..سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده

شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار

اگه اوکی بودی اینجا پیام بده👇🏻
https://rubika.ir/page/hdjjnfcb
.
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/joinc/+CEGHDDGA0WJAPTYYOSDLOJWGSBNGCZEY

روش چی ریختی؟پاستیله یا ترافل

مبارکهاهه
۱۰۰سالگیش و جشن بگیرید کنارهم انشاءلله😍💚

خیلی قشنگه

عزیز دستور کیک پایه اش میدی؟

مامان با سلیقه 😍 عالیه
مبارکه ❤️

سوال های مرتبط