۳ پاسخ

دکتر گفت یک سوم من یک‌سوم کردم ولی بقیشو دور ننداختم چون اون نصف دیگ از اونطرف سرشو تیز بریدم برای روزهای دیگ ک شکمش کارنکرد زدم

نهههه روزی یکی زیاده
دکتر به من گفت اگه یک هفته شکمش کار نکرد و اذیت بود یدونه بزار

نه هروقت دیدی اذیت میشه مدام استفاده نکن

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی