من قبلا جان به به هم استفاده می کردم ولی از مای بیبی خیلی راضی ترم
من تا دوماهگی جان ب ب ترک استفاده کردم قیمت خوب و اقتصادی بود اما دخترم حساسیت زد و چندبار دکتر بردم فایده نداشت که سر آخر پمپرز سفید لهستان گرفتم خوب شده
من که از اول مولفیکس بستم و راضیم مارک دیگه امتحان نکردم
جان ب ب من خریدم سایز ۵ احساس میکنم مای بی بی خیلی بهتره نسبت به اون
حالا نظر شخصی من شایدم بعضیا اونو ترجیح بدن
من یکی دوبار گرفتم بد نبود نسبت به قیمتش خوبه بنظرم..من چون شوهرم حساسه روی بچه مارک های خوب میگه بگیرم براش مای بی بی میخرم وگرنه به به خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.