من استفاده میکنم خوبه راضیم
والا نه
من واسه بچم میبستم یه جوری بود
اگه میخوایی خارجی ببندی که یه مارک خوب ببند
حتی کنفی هم از جان ب ب بهتر بود
ولی اگه بخاطر قیمتش میخوایی جان ب ب ببندی
همون ایرانی ببند
من خیلیی خیلی راضیم از اول استفاده میکنم یبارم پس نداده
نه من اصلا راضی نبودم خیلی پس میداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.