خانما پوشک جان ب ب مارک خوبیه؟

۴ پاسخ

من استفاده میکنم خوبه راضیم

والا نه
من واسه بچم میبستم یه جوری بود
اگه میخوایی خارجی ببندی که یه مارک خوب ببند
حتی کنفی هم از جان ب ب بهتر بود
ولی اگه بخاطر قیمتش میخوایی جان ب ب ببندی
همون ایرانی ببند

من خیلیی خیلی راضیم از اول استفاده میکنم یبارم پس نداده

نه من اصلا راضی نبودم خیلی پس میداد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی